21 forbudte kys

Forfatter: Lauren Blakely
Forlag: Flamingo
E-bogen er stillet til rådighed af Flamingo books
Originaltitel: 21 stolen kisses
Sidetal: 241
Serie: -


Er det muligt at nøjes med mindre end den helt store kærlighed? Da jeg så ham første gang, slog jeg det hen. Jeg overbeviste mig selv om at det bare var et crush og at det ville går over. Det gjorde det ikke.
17-årige Kennedy, forelsker sig i sin mors agent. Det er en historie om at være ung og forvirret om, at forsøge at finde en mening og et holdepunkt i en ellers kaotisk tilværelse. Ikke mindst er det en historie om forelskelse - den helt store, altoverskyggende slags.



En fantastisk sød historie om forbudt kærlighed. Den er super sød og karakterne Kennedy og Noah er lige til at falde for med det samme.
Det er en historie om kærlighed, løgne, familie og ikke mindst om at lære sig selv at kende. Der er rigtig mange elementer i historie, men det virker og hænger sammen. Jeg elsker at Kennedy gør alt for ikke at gøre som sin mor, men ikke kan undgå det.
Noah ved at det han føler er forkert og gør alt for at stoppe sig selv, men når man er forelsket så lytter fornuften overhovedet ikke!

Historie hænger sammen på alle måder og som sagt så elsker jeg virkelig Kennedy og Noah. De er to fantastiske mennesker, og Kennedy har en rigtig god personlighed og hun minder rigtig meget om mig selv på flere måder. Både da jeg selv var 17 og den jeg er i dag. Til tider er hun lidt naiv og det irritere mig hun ikke siger fra over fra sin mor, men det gjorde jeg heller ikke da jeg var 17 hehe. Så det er meget naturligt.
Kennedy og Noah skifter med at fortælle historien og ind imellem er der små digte om de forbudte kys. Det fungere super godt. Alt en rigtig god bog og kærlighedshistorie.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag