The Heir

Forfatter: Kiera Cass
Forlag: Harper Teen
Originaltitel: The Heir
Sidetal: 346
Serie: Nr. 4 i serien The Selection


Princess Eadlyn has grown up hearing endless stories about her mother and father met. Twenty years ago, America Singer entered the Selection and won the heart of Prince Maxon - and they lived happily ever after. Eadlyn has always found their fairy-tale story romantic, but she has no interst in trying to repeat it. If it were up to her, she'd put off marraiage for as long as possible.
But a princess's life is never entirely her own, and Eadlyn can't escape her very own Selection - no matter how fervently she protests.
Eadlyn doesn't expect her story to end in romance. But as the competition begins, one entry may just capture Eadlyn's heart showing her alle the possibilities that lie in front of her ... and proving that finding her own happily ever after isn't as impossible as she's always thought.

En meget hyggelig efterfølger til America og Maxons drama. Det jeg glædet mig mest til at læse noget om, var hvordan det her caster system var 20 år efter, og mine forventninger fejlede ikke. Det var rart at der var små flashbacks og fik det hele forklaret hen af vejen.
Samtidig synes jeg Eadlyn er en rigtig sød pige, og jeg har da et par bud på hvem hun skal ende op sammen med - men det må så vente til næste bog. Nogen der ved om den er udkommet?
Hele historien synes jeg er godt bygget op - den passer super godt til de 3 foregående bøger. Dog synes jeg det er forvirrende alle de ekstra noveller der er skrevet. Jeg kan ikke finde rundt i, om det er nogen der hører til serien, er tillægsbøger eller om en af dem er nr. 5?
Men jeg kan rigtig godt li Cass' måde at skrive på, og synes hun har en god sjat af det hele med i hendes bøger :D Jeg glæder mig i hvert fald til at læse mere fra hende :)

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag