Kunsten at forelske sig

Forfatter: Cecelia Ahern
Forlag: People'sPress
Originaltitel: How to fall in love
Sidetal: 337
Serie: -


Det er nat, første gang Christina og Adam møder hinanden. På vej hjem gennem Dublins gader ser Christine Adam, der skal til at kaste sig i floden fra Ha´penny Bridge. Det lykkes hende at overtale ham til at komme ned, og de indgår en aftale. Hun skal vise ham, at livet er værd at leve, men hvis det ikke lykkes hende inden hans 35 års fødselsdag to uger senere, vil han gøre alvor af sin plan og tage sit eget liv.
Med stor entusiasme slæber Christine Adam ud på eventyr i håb om, at han skal få øjnene op for de gode ting i sit liv. Men Christines eget liv er mildest talt heller ikke perfekt. Hun har netop forladt sin mand og har problemer både hjemme og på arbejdet. Og efterhånden som den fatale deadline nærmer sig, bliver det klart, at Adam er ikke den eneste, der har brug for en hjælpende hånd.

Når du har læst bagpå bogen, så har du egentlig fået hele historien. Der er ikke nogen specielle overraskelser og man kan gætte sig til hvad bogen ender med.
Dermed ikke sagt at det er en dårlig bog. Jeg synes den er hyggelig, men det er en meget forudsigelig bog og IKKE en af hendes bedste - som Heat bagpå har skrevet. Det synes jeg i hvert fald ikke.
Den er sød, hyggelig og super romantisk, dog irriterede Christine mig ret meget i starten. Hun skulle bare hjælpe alle og skubbe alle steder. Jeg blødte op for hende hen af vejen, men det er ikke sådan at hun er brændt fast i mig på nogen måder. Men en hyggelig sommerbog i denne varme :)
Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag