Grey

Forfatter: E. L. James
Forlag: Arrow books
Originaltitel: Grey
Sidetal: 558
Serie: Tillægsbog til Fifty Shades trilogien


Christian Grey exercises control in all things; his world is neat, disciplined, and utterly empty - until the day that Anastacia Steele falls into his office, in a tangle of shapely limbs and tumbling brown hair. He tries to forget her, but instead is swept up in a storm of emotion he cannot comprehend and cannot resist. Unlike any woman he has knwn before, shy, unworldly Ana seems to see right through him - past the business prodigy and the penthouse lifestyle to Christian's cold, wounded heart.

Fifty Shades set fra Christian Greys side... Ja hvorfor ikke. Divergent har lavet en, Twilight håber på en, så hvorfor ikke også Fifty Shades.
Nu er det lang tid siden jeg har læst Fifty Shades serien, men jeg husker Mr. Grey som mysterisk og psykologisk spændende. Man kendte ikke hans fortid og det var spændende (for mig) at prøve at finde ud af hvorfor han var så lukket og bare generelt om hans fortid. Jeg tænkte at denne bog ville åbne lidt op for det, og være spændende at læse...
Nej. Jeg synes ikke den holder. Måske fordi det er længe siden jeg har læst trilogien, men jeg havde slet ikke samme "drive" med denne bog, som de 3 andre. Det er den første bog, bare med Mr. Greys tanker, men der er slet ikke noget - nååååh det er derfor. Man føler slet ikke med Christian på noget tidspunkt. Jeg blev faktisk bare mere og mere irriteret på ham.
Jeg sidder lidt tilbage og tænker, jeg er glad nok for at jeg har læst den, men på den anden side synes jeg ikke den var pengene værd at købe. Fortryder mit køb (og det er meget sjældent jeg gør det) og vil egentlig heller bare ha haft lånt den på biblioteket når den en gang kommer der. Men sådan er det jo.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag