Aldrig mere fri

Forfatter: Sara Blædel


Kommentar:
Endnu engang Sara Blædel, og endnu engang går man bestemt ikke forkert i byen!Hun skriver fantastisk og gør bøgerne utroligt spændende.

I denne fjerde bog omhandler det prostitution og kvindehandel.
Det hele er fiktion, men det ligger sig stadig utrolig tæt op af virkeligheden - tror jeg.
Tror der er meget prostitution og kvindehandel der foregår på den måde, som hun beskiver i bogen. Samtidig med at forholdene i Istedgade er forhold realistiske.
Det er ren gæt fra min side, men tror godt at det kunne forholde sig sådan.

Anyway så er det en kanon spændende bog, og endnu en god "oplevelse" at ta med.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag