The Rogue

Forfatter: Trudi Canavan
Originaltitel: -
Sidetal: 485
Forlag: Orbit
Serie: Nr. 2 i serien Traitor Spy Trilogy


Kort referat:
Living among the Sachakan rebels Lorkin does his best to learn about their unique magic. But the Traitors are reluctant to trade their secrets for the Healing they so desperately want.
Meanwhile, Sonea seaches for the rogue, knowing that Cery cannot avoid assassination for ever - but the rogue's influence over the city's underworld is far greater than she feared.
And in the University, two female novices are about to remind the Guild that sometimes their worst enemy is found within...

Kommentar:
En rigtig spændende fortsættelse, og det er næsten umuligt for mig at skrive nogen som helst kommentar uden at komme til at afsløre lidt af hvad der sker.
Men man får 4 forskellige fortællere; Sonea, Lorkin, Dannyl og Cery (og til tider Laila) og det gør at efter hvert eneste kapitel, sidder man og er sulten efter mere. Flere gange har jeg tænkt at jeg skulle stoppe med at læse, men fordi jeg så lige har set et navn i startet af det næste kapitel, så har jeg læst videre for ivrig til at vide mere om hvad der sker.
Den ligger klart op til en spændende afslutning (og har fået af vide at jeg ikke ser det komme, før det sker!), så jeg glæder mig rigtig meget til den sidste bog :)
Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 


Kommentarer

Populære opslag