Min mands hemmelighed

Forfatter: Liane Moriarty
Orginaltitel:  The Husband's Secret
Sidetal: 388
Forlag: Politikens forlag
Serie: -


Kort referat:
Cecilla er mor til tre, gift med John-Paul og godt tilfreds med sit velorganiserede liv, indtil hun en dag finder en kuvert under en oprydning på loftet. "Må kun åbnes i tilfælde af min død", står der på forsiden. Med John-Pauls håndskrift. Men Cecilla åbner kuverten - og med et ramler hendes verden.
John-Pauls brev er en tilståelse om en frygtelig fejltagelse i hans fortid, og hvis tragedien ser dagens lys, vil familiens liv for altid være ændret.
Cecilla vil gerne træffe den rigtige beslutning - men rigtig for hvem? Hvis hun beskytter sin familie ved at holde på hemmeligheden, vil sandheden for evigt tynde hendes samvittighed. Men hvis hun afslører sin mand, vil hun såre dem hun elsker højest...

Kommentar:
Jeg synes beskrivelsen bag bogen af historien, ikke rammer den fantastiske historie, den ret faktisk indebære. Men samtidig har jeg også svært ved at beskrive den anderledes uden at afsløre alt for mange detaljer.
Jeg var utrolig overrasket over denne bog. Tror lidt jeg havde forventet en chick-lic og romantik i masse vis. Og selvom den nok stadig er inde under den genre, så var den slet ikke som jeg havde forventet.
Der er utrolig meget spænding i den. Og de 3 familier man lære at kende, og som kommer til at mødes på kryds og tværs, er så søde og dejlige at man næsten ikke vil give slip. Dog stadig kun på et delvist overfladisk plan, for der er mange mennesker at forholde sig til. Men jeg følte stadig at jeg nåede at lære dem at kende på et vis plan.
Historien var rigtig godt bygget op og synes det var et godt indblik i hvor langt man vil gå for sin familie, og hvor meget man vil beskytte dem - uanset hvad de har gjort og vil gøre.
Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 


Kommentarer

Populære opslag