En plus en

Forfatter: Jojo Moyes
Sidetal: 379
Forlag: Cicero
Serie: -


Kort referat:
Mød Jess Thomas, enlig mor til to, rapkæftet og med et helt usædvanligt gåpåmod. Men en skarp tunge og ben i næsen er ikke nok til at få mad på bordet og regningerne betalt, og selvom Jess knokler fra morgen til aften, slår det aldrig helt til.

Jess' datter Tanzie er mere en almindelig godt begavet, ja, hun er nærmest et geni til tal, men for at hun kan udvikle sit potentiale, må Jess skaffe penge til at sende hende på en bedre skole. Og hvad skal Jess stille op med sønnen Nicky, der konstant får bank af de lokale bøller?

Ind på scenen træder businessmanden Ed Nicholls, og selvom Jess og Ed fra første blik ikke kan døje hinanden, vil Ed gerne hjælpe Tanzie.

Kommentar:
En rigtig sød lille optimistisk historie.
Synes den er sjovt skrevet - ment på den måde at hver person får sin chance for at fortælle.
Synes karakterne er rigtig søde og gode og man holder mere og mere af dem jo mere man læser.
Jeg synes Jojo Moyes har en rigtig god måde at skrive på, og ser frem til at læse flere bøger med hende. Har bl.a. lige bestilt Honeymoon i Paris hjem :)

Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

  1. Jojo Moyes er fantastisk, men lige netop "En plus en" skuffede mig en smule. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, menaltså..

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag