Den sidste dans

Forfatter: Bernard F. Conners
Sidetal: 254
Forlag: Wangel Pocket
Serie: -

Citat: Hun foldede armene over brystet og ønskede at Dave ville skynde sig tilbage. Hun følte sig meget alene. Men hun var ikke alene. Et gardin bevægede sig i lejligheden over hende, og et par øjne iagttog hende intenst. 
Kort referat: 
Den 4. juni 1982 dukkede liget af en ung kvinde op til overfladen af en 100 meter dyb sø i staten New York.
Eksperter skønnede, at liget havde ligget på søens bund i over tyve år, men på grund af dybden og det iskolde vand var det usædvanlig velbevaret.
Det kunne derfor fastslås, at kvinden var blevet myrdet ...
Citat: "Hvad mener De?" spurgte Tom. "Et lig lige her i Lake Placid".Der kom intet svar fra bagsædet. Tom kastede et blik i det diminutive spejl, men så kun en tavs skikkelse, der sad og krøb sammen i hjørnet.
Kommentar:
En utrolig godt beskrevet bog.
Jeg var slugt i bogen med det samme, og sikke mange detaljer Conners får med! Det er ikke bare en have eller et træ. Alt bliver tæt beskrevet så man virkelig føler at man er der.
Specielt de sidste mange sider var jeg virkelig betaget af. Jeg følte at jeg stod i rummet, og kunne mærke sveden, varmen, nervøsiteten og spændingen.
Det er en rigtig spændende bog, og vil klart anbefale den hvis man skulle have den liggende eller man falder tilfældigt over den :)
Citat: Dana, der var ved at tage sin redningsvest på i bådens agterstavn, fik pludselig øje på ham i vinduet. Hun vinkede energisk lige til båden forsvandt i tågen. Da var det, Dave bemærkede den anden båd i det fjerne, på vej mod øen. Fartøjet havde et officielt udseende. 
Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag