Bortført

Forfatter: Karin Slaughter
Sidetal: 426
Forlag: Hr. Ferdiand
Serie: Nr. 2 i serien om Will Trent


Citat: "Jeg ved godt, at det får mig til at lyde som en strid kælling, men min familie er forbudt område for dig."

Kort referat:
I et mondænt kvarter i Atlanta er en teenagepige blevet brutalt myrdet på sit værelse. I entreen står hendes mor bag knust glas, mens det langsomt går op for hende, at hun netop har dræbt sin datters morder med de bare næver. Eller det tror hun i hvert fald.

Citat: I et par sekunder var Abigail for lammet til at kunne røre sig ud af stedet. Hun ved efter vejret, og hendes hals snørede sig sammen. Manden kom hen mod hende. Hun kunne ikke fokusere på én enkelt ting ad gangen. Hendes blik flakkede frem og tilbage mellem kniven i hans knyttede, blodige hånd og hendes datters livløse krop på gulvet

Specialagent Will Trent dukker op, og inden længe indser han, at der er noget, som ikke stemmer - der er noget i blodsporene og det øvrige bevismateriale såvel som i den chokerede mors blik, der ikke passer sammen. Det går op for Trent, at flere personer er involveret, og han er overbevist om, at en morder stadig er på fri fod - med et gidsel.

Citat: Indtil dagen før havde Abigail aldrig nogensinde lagt hånd på et andet menneske. Men nu, i løbet af fireogtyve timer, havde hun slået en ung mand ihjel og givet sin egen mand en lussing. 

Kommentar:
Will er stærkt tilbage og han bliver mere og mere spændende! Han er ikke som alle andre strissere, men han kan sq sit arbejde på trods af sine vanskeligheder.
Jeg synes den er rigtig god, og den fanger virkelig hurtigt. Det er et stort mysteri om hvem der har gjort hvad, og hvordan de er indblandet, og det gør det jo kun mere spændende.
Jeg er meget spændt på hvordan Karin Slaughter får Sara Lindton og Will Trent sammen i én historie. Så straks i gang med Genesis!

Citat: "Når du forlader dit job her, bliver det med min fod oppe i røven - ikke mens du sniger dig ud ad døren som en såret kattekilling"


Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag