Svigt

Forfatter: Karin Slaughter
Sidetal: 422
Forlag: Hr. Ferdinand
Serie: Nr. 2 i serien om Sara Lindton

Kort referat:
Sara Lindton, børnelæge og retsmediciner i Heartsdale, Georgia, ved udmærket, hvilke rædsler der kan gemme sig bad lukkede døre i små lokalsamfund. Men da et skænderi mellem teenagere en lørdag aften i den lokale skaterpark fører døden med sig, og den efterfølgende obduktion afslører beviser for en rituel selvskamfering og seksuelle overgreb - går det op for Lindton, at virkelig ondskab er tættere på, end hun havde forestillet sig. 
Sara Lindton involveres i efterforskiningen tillige med politichef Jeffrey Tolliver. Snart må de se i øjnene, at efterforskningen gang på gang forpurres af den kolde tavshed, de bliver mødt med hos offerets familie og venner. Men sandheden kan ikke begraves for altid... 

Kommentar:
Jeg havde besluttet mig for at sætte forskellige citater ind, lige som sidst. Men jeg var så slugt af bogen fra side 1, at jeg fuldstændig glemte det! 
Men det fortæller jo også bare at det var en rigtig god bog. Jeg må indrømme at der var øjeblikke hvor jeg måtte kigge væk fra bogen og lige sluge det jeg havde læst. Der er rigtig mange detaljer og det er ikke alle man har lyst til at læse. 
Der imod er den rigtig spændende og der sker noget hele tiden. Jeg kan ikke fortælle for meget uden at afsløre for meget, men den bliver mere og mere udbredt og synes det er en rigtig god detalje, at man egentlig ikke får en ordentlig afslutning. 
Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag