Kadaverjagt

Forfatter: Dennis Jürgensen
Sidetal: 126
Forlag: Tellerup
Serie: -



Referat:
Helikopteren gik ned til en højde af 150 meter og fløj ind over Anholt. Der lå en lille klynge huse ikke langt fra havnen.
Der holdte er par enkelte biler, men der var ingen mennesker at se.  
Anholdt har indtil videre undgået den verdensomspændende katastrofe, men det er kun et spørgsmål om tid før helvede også når det lille øsamfund.

Kommentar: 
Kadaverjagt foregår i samme univers som Kadavermarch, men de hænger absolut ikke sammen. Jeg følte lidt at det bare var en lille historie skrevet for ingentings skyld.
Der er da nogle gode og sjove personer i, men den er hurtig læst og glemt. Jeg synes Kadavermarch var meget bedre og meget mere udbredt stemning.


Find mig på Facebook og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag