Det der ...

... med at følge andre bog-bloggere, kan altså være ret så farligt. Jeg er efterhånden faldet over mange forskellige slags inspiration - bl.a. denne her, som jeg er blevet ret så glad for.
Men når man lige har sat sig for at skulle læse nogle af bøgerne på hylden, så kan det godt være lidt træls at finde ud af noget som man bare ikke kan vente med at låne/købe!

Hos Sidsel er jeg faldet over Vahalla - Den samlede saga. Og jeg har allerede været på biblioteket af låne de første 3 udgaver! Jeg er også blevet enig med mig selv om at jeg skal have dem alle 5 til mit bibliotek.


Jeg synes virkelig de er fantastiske. Ikke nok med at man får alle tegneserierne samlede lidt bedre sammen, nej så får man også en masse baggrundsviden og info fra forfatterne- og tegnerne. Jeg elsker at læse om hvordan tingene bliver til, og derfor blev jeg også ret glad da jeg læste Rikkes indlæg til Harry Potter-fanatikeren!
Jeg har lige hentet den på biblioteket for en time siden, så har kun lige skimtede den og kiggede på alle billederne, men kan ikke vente med at gå i dybden med den. Selvom jeg har lånt den på biblioteket, så er jeg ret så sikker på at jeg på mandag går ned og bestiller den hjem fra den lokale boghandler. Jeg tror ikke det er en bog du bare lige læser på en gang.
Men da jeg faktisk har overvejet at læse hele Harry Potter serien igen snart, så kunne jeg jo læse et kapitel efter hver bog =) Også resten når jeg er færdig med serien =) Det kræver selvfølgelig at jeg køber "Page to screen", men er jeg også ret så sikker på at jeg gør inden længe =D


Find mig på Facebook HER. (Husk min Giveaway ved 50 likes)

Kommentarer

  1. Er glad for du synes om Valhalla-serien. Jeg er også helt vild med de flotte bind. Og det der med den farlige inspiration, kan jeg tydeligt genkende. Jeg har en liste så lang, så lang, med bøger jeg har set rundt omkring, som jeg bare bliver nødt til at læse :)

    p.s. Jeg hedder Sidsel og ikke Gitte, men linket er rigtigt nok, så har ikke så stor betydning ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør du da også. Ved ikke hvorfor jeg vil ha du skal hedde Gitte hehe.
      Men er virkelig farligt for listen bliver bare længere og længere :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag