Opdatering 2

Nu er jeg gået i gang med "Bundet til dig" af Sylvia Day også har jeg ikke flere biblioteksbøger hjemme. Dvs. jeg har den 13. Sookie Stackhouse stående, men det er den engelske udgave og tror faktisk heller at jeg vil vente til den nov. - til den kommer på dansk.
Men når jeg har læst Sylvia Day så skal der ikke lånes flere bøger på biblioteket - lige nu. Jeg har besluttet mig for at jeg skal have læst Ringenes Herre, plus de andre bøger jeg har stående på bogreolen som kalder. Jeg ved med sikkerhed (udover Ringenes Herre) at der er 3 bøger jeg ikke har læst, og det skulle ikke undre mig om der kommer et par stykker mere når jeg får kigget ordentligt igennem.

Er meget spændt på om jeg kan holde mig fra at gå på biblioteket! Jeg har 2 stående der nede, hvor jeg står nr. 15 og 47 i kø. Så lidt tid går der, men elsker bare at komme der nede :D
Også må jeg nok også snart få læst de sidste 3 i min Bogchallenge. Er lidt i tvivl om jeg kan nå og få fingrene i George R. R. Martin inden året er omme (de er så skide populære!), men ellers må jeg jo gemme ham til næste år, og finde en anden forfatter (der er nok at tage af!) :)

Håber i alle har det godt og nyder august :)

Kommentarer

Populære opslag