Bundet for dig

Forfatter: Sylvia Day
Sidetal: 436
Sværhedsgrad: Moderat - EROTISK - læsning
Serie: Nr. 3 i Crossfire serien


Kort referat: 
Da jeg mødte Gideon Cross første gang, så jeg med det samme noget i ham, som jeg desperat havde brug for. Noget jeg slet ikke kunne modstå. Jeg så også ind i hans farlige og ødelagte sjæl - så meget lig min egen. Jeg var draget af det. Jeg var lige så afhængig af ham som af, at mit hjerte slog.
Ingen ved, hvor meget han satte på spil for mig. Hvor meget jeg var blevet truet, hvor mærke skyggerne fra vores fortid var, og hvor langt ind i vores liv, de ville række.
Bundet sammen af vores hemmeligheder besluttede vi at tage kampen op. Vi opfandt vores egne regler og overgav os fuldstædighed til besættelsens udsøgte magt.

Kommentar:
Jeg har læst et sted at dette skulle være den sidste i Crossfire serien, men det er det ikke. Du kan læse det på slutningen plus forfatteren Sylvia Day skriver selv en kommentar om at der kommer mere om Eva og Gideon.
Jeg synes den er god. Men jeg vil sige at jeg synes den minder alt for meget om Fifty Shades - Fri. Der er alt for mange punkter hvor jeg synes de minder alt for meget om hinanden. Jeg vil ikke nævne dem fordi så giver jeg plotlet væk, men synes det er rigtig ærgeligt.
Jeg glæder mig dog rigtig meget til den/de næste der kommer. Synes historien er spændende og fangende, men tænker også at der måske kun kommer én til. Jeg har svært ved at se hvordan hun kan holde historien kørende uden at det bliver for plat og ligegyldigt. Men nu må vi se =)

Kommentarer

Populære opslag