Pigen på klippen

Forfatter: Lucinda Riley
Sidetal: 559
Sværhedsgrad: Moderat læsning
Serie: -



Kort referat: 
Grania Ryan er vendt hjem til Irland med et knust hjerte i bagagen, og hun håber, at samværet med familien vil læge hendes sår. En dag går hun en tur langs klipperne ved havet i nærheden af sit barndomshjem.
Pludselig ser hun en lille pige, der står på en klippe helt ude ved vandet, kun iført natkjole. Grania er som hypnotiseret ved synet af pigen på klippen, hvis hår bliver hvirvlet rundt af vinden. Hvem er hun? Hvilke frygtelige hemmeligheder bærer hun rundt på?
Hvad Grania ikke ved er, at denne pige vil forandre hendes liv for evigt.

Kommentar: 
Jeg er dybt overraskede over hvordan denne bog har rørt mig. Den lød da spændende og ser altid frem til at anmelde bøger fra Saxo, men den er intet i forhold til hvad jeg havde forventet! På den gode måde!
Det er svært ikke at have lyst til at skrive en masse, men så er jeg bange for at jeg kommer til at afsløre for meget - og det er jo ikke sjovt. Kan dog sige at jeg elsker den måde den bliver fortalt på. At fortælleren stopper op en gang imellem og giver sine kommentar og fortæller hvor meget det påvirker fortælleren.
Også har jeg fået en ny forkærlighed for generationer. Synes det er så interessant og spændende hvordan generationer kan have indflydelse på hinanden, og i denne historie er det så smukt og barskt.
Jeg kan kun anbefale bogen videre. Den er smuk og har alle former for kærlighed, uden at være en kærlighedsroman, spænding og lærdom.
Find den hos Saxo her.


Kommentarer

  1. Jeg blev mildest talt også ret forarget og chokeret!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag