Onsdag klokken 11.30

Forfatter: Mary Higgins Clark
Sidetal: 189
Sværhedsgrad: Nem læsning
Serie: -




Kort referat:
Steve Peterson og Sharon Martin er dybt uenige om spørgsmålet om dødsstraf. Steve anser det for at være en absolut nødvendighed for at dæmme op for volden i samfundet.
Sharon er modstander af dødsstraf og har arbejdet utrætteligt for at forhindre henrettelsen af den 19-årige Ronald Thompson, der er dømt for mordet på Steves kone.
Ronald Thompson skal henrettes onsdag den 24. marts klokken 11.30.
Men om mandagen bortføres Steves søn og Sharon af en person, der har planlagt, at også de skal dø onsdag klokken 11.30

Kommentar:
Én gang skal åbenbart være den første!
Er godt nok skuffet over denne bog! Selve ideen er pisse god, men synes slet ikke at den bliver udført. Der er alt for mange personer at skulle holde styr på, og alt for mange detaljer som bare gør historien langtrukken.
Jeg nåede aldrig det punkt hvor jeg tænkte at jeg bare måtte vide hvad der skete! Flere gange overvejede jeg at ligge bogen på hylden og starte på en anden, men da den ikke var på flere sider tænkte jeg at jeg lige så godt kunne få den læst.


Kommentarer

Populære opslag