Spejlet i dig

Forfatter: Sylvia Day
Sidetal: 370
Sværhedsgrad: Moderat læsning - OBS! Erotisk indhold
Serie: Nr. 2. i Crossfire-serien




Kort referat:
Han var en lysende, brændende flamme, som fyldte mig med en mørk lyst. Jeg kunne ikke holde mig væk. Jeg ønskede ikke at holde mig væk. jeg var afhængig af ham. Han opfyldte alt, hvad jeg nogensinde havde drømt om. Han var min.
Min fortid var lige så voldsom som hans, og jeg var lige så ødelagt som ham. Det ville aldrig gå. Det var alt for svært, alt for smertefuldt... undtagen når det var perfekt. Øjeblikkende hvor altopslugende længsel og desperat kærlighed smeltede sammen til det mest vidunderlige vanvid.
Da Eva og Gideon stødte ind i hinanden i Crossfire-bygningen, var kemien mellem dem øjeblikketlig og overvældende, men begge har de store følelsesmæssige ar og må kæmpe for et velfungerende romantisk forhold.

Kommentar:
Jeg vidste at der ikke var nogen grund til at oploade et nyt billede på: Jeg læser. Når først jeg gik i gang med Spejlet i dig, gik det nok forholdsvis stærkt. Og ja det gjorde det.
Er 3 timer siden jeg begyndte at læse og er nu færdig.
Den fortsætter direkte fra Blottet for dig, og bliver bestemt ikke mindre kedelig!
Flere gange sad jeg med hjertet pumpende og helt oppe i halsen (og ikke fordi den er seksuel!)! Sylvia formår at lave så meget spænding og intensitet omkring Eva og Gideon. Er rigtig spændt på hvordan hele trilogien ender, og kan ikke vente med at få fingrene i den sidste bog. =)
Det eneste der irriteret mig grænseløst ved denne bog, er alle de trykfejl! I den første bog var det til at overkomme og se bort fra, men synes der er rigtig mange i denne her, og af en eller anden grund ligger jeg mærke til dem. Men det er også det eneste =)


Kommentarer

Populære opslag