Eloise

Forfatter: Judy Finnigan
Sidetal: 340
Sværhedsgrad: Moderat læsning
Serie: -




Kort referat: 
Hvilke hemmeligheder tog Eliose med sig i graven?
Cathy er sønderknust, da hun mister din bedste veninde Eloise til brystkræft.
Hun begynder at få foruroligende drømme om Eliose og mistænker, at der måske er en anden og mere uhyggelig årsag til hendes død.
Cathy beslutter sig for at udforske Eloises mystiske fortid på egen hånd. Da hun nærmer sig sandheden og den store og tragiske hemmelighed, Eliose gemte på, befinder hun sig pludselig selv i stor far.

Kommentar:
Da jeg havde læst ca. 100 sider var jeg meget skeptisk. Den var meget speciel og mærkelig synes jeg. MEN hold da op en vending den lige pludselig tog!!!
De sidste mange sider har jeg siddet med hjertet helt oppe i halsen, og der sidder det næsten endnu.
Den er utrolig spændende og anderledes end andre spændings romaner jeg har læst. Det med at der er et genfærd/spøgelses/en ånd, med som hovedperson synes jeg var virkelig mærkeligt til at starte med, men selvfølgelig giver det hele mening når man når længere hen. Og synes faktisk at det hele har en god mening, her efter jeg er færdig med bogen.


Tak til Saxo, for at jeg fik lov til at anmelde denne fantastiske bog. Se min anmeldelse her

Kommentarer

Populære opslag