Den gyldne nøgle

Forfatter: Lene Dybdahl
Sidetal: 373
Sværhedsgrad: Moderat/nem læsning
Stjerner: 3/5


Kort referat:
Da David og Lauras forældre bliver kidnappet, må de rejse til Madrid for at lede efter en mystisk gylden nøgle. Det bliver et nervepirrende kapløb med tiden, da de jages af en morderisk sekt, som vil gøre alt for at få fat i nøglen.
Den Gyldne Nøgle er første del af serien Nøglens Vogtere.
Tvillingerne David og Laura kommer ud på en rejse, hvor gåder, profetier og magiske genstande åbner døre til verdener, de ikke anede eksisterede.

Kommentar:
Det er en speciel bog.
Synes den er en smule mærkelig, men alligevel lidt fangende da jeg kom længere ind i den. Men er nu ikke sikker på at jeg vil læse de andre tilhørende bøger.
Den fangede mig for at læse den færdig, men alligevel ikke nok til at jeg har lyst til at vide hvad der sker - på trods af en mulig død på sidste side!
Men kan selvfølgelig være at jeg om bestemmer mig. Er aldrig til at vide.
Har du læst serien? Hvad synes du om den?

Kommentarer

Populære opslag