Før du døde

Forfatter: Camilla Grebe og Åsa Träff
Sidetal: 422
Sværhedsgrad: Nem læsning
Stjerner: 5/5


Kort referat:
Psykoterapeauten Siri Bergman har fået et godt liv med kæresten Markus, deres lille søn og arbejdet med klienterne i klinikken. Hun gør sig i alt fald umage for at overbevise sig selv om det. At kærligheden er fundet. At sorgen er forbi. Inderst inde kan Siri dog ikke slippe Stefan, hendes tidligere mand, der begik selvmord; hun har aldrig forstået hvorfor.
Da Siri gennemgår en kasse med Stefans gamle papirer, finder hun pludselig en kobling mellem hans død og et uopklaret, brutalt mord i en park i Stockholm. Hun begynder at grave i sagen, og efterhånden mister hun helt grebet om tilværelsen. Hun ender med selv at blive det jagede vildt.

Hvem var egentlig den mand, hun elskede?

Før du døde er tredje, fritstående bog om teraputem Siri Bergman. Tidligere er udkommet Jeg ser dig og Sort angst

Kommentar:
Jeg var så heldig at vinde denne bog igennem Saxo, og skulle så anmelde den bagefter. (Her kan du læse min anmeldelse)
Den er utrolig spændende, og synes det var dejligt at jeg forstod det hele. Forståes på den måde at jeg ikke har læst de to foregående bøger i serien om Siri Bergman.
Da jeg allerede har skrevet en anmeldelse, synes jeg du skal besøge saxo's hjemmeside og læse den :)

Kommentarer

Populære opslag