Forglemmigej

Forfatter: Marg Higgins Clark
Sidetal: 263
Sværhedsgrad: Moderat læsning
Stjerner: 5/5


Kort referat og kommentar:
Maj Nichols, hendes mand, Adam og datteren Hannah holder ferie i det idylliske Forglemmigej-hus ved Cape Cod. Men der er uhyggelige og uforklarlige lyde i huset - Maj hører sin afdødes søn græde og kalde på hende. Og en nat er Hannah blevet flyttet fra sin vugge - af hvem?
Det viser sig, at Forgglemmigej-huset har en dyster fortid, som trækker spøgelsesagtige tråde frem til nutiden. En nutid, der bringer død og ulykke. Da Adam kaldes væk fra huset, får Maj uventet besøg...

Jeg synes den beskrivelse bag på bogen (overstående tekst), siger utrolig lidt efter at have læst den.
Den er utrolig spændende og handler om så meget mere end "spøgelsesagtige tråde".
Jeg sad igennem hele bogen og gættede mig frem til hvem og hvad der kunne have forudsaget ulykken, og jeg havde ikke ret på noget tidspunkt.
Den fanger med det samme, og den er utrolig gribende. Man bliver virkelig følelsesmæssig revet med, og mit hjerte går til Maj, og alt det hun har måtte igennem.


Kommentarer

Populære opslag