Fanget

Forfatter: E. L. James
Sidetal: 533
Sværhedsgrad: Moderat læsning - ABSOLUT IKKE FOR BØRN!!!
Stjerner: 4/5


Kort referat og kommentar:
Anastasia Steele, 21-årige litteraturstuderende, skal interviewe den succesrige forretningsmand Christian Grey. Hun finder ham på en og samme tid uimodståelig og skræmmende. Efter deres første møde forsøger hun at slå ham ud af hovedet, men en dag dukker han op i det byggemarked, hvor hun er deltidsansat, og inviterer hende ud.
Den uskyldige Anastasia mærker til sin foruroligelse, at hun er stærkt tiltrukket af den karismatiske Grey. Hans advarsler til hende om at holde sig væk fra ham får hende bare til at begære ham endnu mere.
Grey er plaget af indre dæmoner og et ekstremt behov for kontrol. Da de kaster sig ud i et lidenskabeligt forholde, opdager Anastasia lige så meget om sine egne lyster som om Greys mørke hemmeligheder...

Jeg var utrolig spændt på denne bog. I og med at den har været så populær rundt omkring i verden, også har fået så dårlige anmeldelser her hjemme! Så jeg havde blandede forventninger. Forventede noget, men alligevel ikke det store.
Den overrasker mig meget. Synes den er god skrevet og godt fundet på.
Jeg synes den er meget urealistisk i forhold til den virkelige verden. Mest fordi Ana er så uskyldig også pludselig siger ja til BDSM - det tror jeg ikke nogen som helst ville rode sig ud i så hurtigt. Men det er jo bare min egen mening.
Men som sagt overrasker den mig meget, og synes om den, på trods af at den ikke er realistisk. Jeg slugte (haha) den på 1½ døgn. Mest fordi jeg gerne ville vide hvordan Ana udvikler sig og hvordan hun vælger at forholde sig til Mr. Grey aka Christian.
Slutningen er meget pludselig, personligt, men glæder mig til at læse de to næste bøger i serien.

Du skal virkelige også være indstillet på at der ikke bliver lagt skjult på noget! Det er en erotisk roman og ALLE detaljer er med!

Kommentarer

Populære opslag