Sonea

Forfatter: Trudi Canavan
Forlag: Tellerup


Kort referat:
Sonea er en pige fra slumkvarteret, en helt almindelig gadetøs – lige indtil hun ved et tilfælde opdager at hun har magiske evner.
Hun vejede stenen i hånden.
Hun ønskede inderligt at ramme, bare én gang.
Af al kraft slyngede hun stenen mod de forhadte troldmænd ... Med et skarpt smæld brød stenen gennem deres magiske skjold og ramte en troldmand lige i panden ...
Med ét befinder Sonea sig i en konstant flugt fra de sorte troldmænd.

Kommentar:
Endnu en ungdomsbog. Denne gang én jeg har fået anbefalet.
Den fanger med det samme, er let læslig og vil fange alle fra 10-12år der kan li det mystiske.
Selvom jeg er langt fra den alder synes jeg stadig den er mystisk, sjov og en ny form for underholdning.
Jeg vil helt klart læse alle 6 bøger i serien, og måske også fortsætte med at læse hendes andre serier =)
Go' læsning til alle =)


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag