Monsteret i kælderen

Forfatter: Dennis Jurgensen
Forlag: Tellerup


Kort referat:
Noget gemmer sig i kælderen under huset hvor Timmy bor.
Kun den lille dreng har opdaget det, og kun han ved hvad det er.
Om natten når faren og moren og lillesøsteren sover trygt i deres senge, ligger Timmy vågen i sit værelse og venter.
Han hører lyde nedenunder.
Sømmene i trappetrinene skriger under en stor vægt.
Kælderdøren bliver åbnet.
Tunge skridt slæber sig gennem entreen.
Monsteret tramper op ad trappen til første sal og nærmer sig Timmys dør.
Den går op.
Timmy gemmer sig skrækslagen under dynen.
Monsteret kommer hen til hans seng og bøjer sig ind over ham ...

Kommentar:
Endnu en af bøgerne fra mesteren, og elsker dem.
Jeg er lidt i tvivl om jeg faktisk har læst den før - tror jeg at jeg har. Har bare ikke fået skrevet en anmeldelse - så læste den lige igen =)
Den er spændende og fangende - selvom den er kort. =)

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag