Affæren

Forfatter: James Patterson
Forlag: Rosinante


Kort referat:
Lauren Stillwell tror, at hun har det perfekte liv med den gode karriere i New Yorks politi og det perfekte ægteskab med finansmanden Paul. Men en dag overrasker hun Paul med en anden kvinde. Laurens verden ramler sammen, og som hævn indleder hun en hemmelig affære med hendes kollega Scott. Umiddelbart efter et hedt stævnemøde findes Scott myrdet. Lauren sættes til at lede efterforskningen af mordet på den mand, som ingen af hendes kollegaer ved var hendes elsker. Men Lauren så noget den nat, noget hun ikke kan fortælle en levende sjæl. Det bliver en sag, der kan koste Lauren alt. Hendes ægteskab, hendes job - og hendes liv.

Kommentar:
En kanon spændende krimi. Historien fanger med det samme og man følger spændende med i de forskellige udfordringer og nye tips man får.
Det eneste der irritere mig lidt, er at kapitlerne er så korte som de er. Et kapitel er på 1½-2 sider, og det synes jeg er irriterende at læse. Men det er jo bare min mening.
Historien er spændende og fangende!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag