Unmasked

Forfatter:  Ian Halperin
Forlag: EC Edition


Kort referat:
Bogen handler om de sidste år af Michael Jacksons liv. I starten var bogen tiltænkt for at fælde Michael Jackson som pædofil, skriver Ian Halperin. Han skriver flere gange i bogen, at han blev mere og mere overbevist om, at Michael Jackson var uskyldig. Dette er blandt andet på baggrund af at Jorden Chandler var under påvirkning af amorbarbital. Bogen er ordnet kronologisk, så pædofilisagen genoptages senere i bogen. I bogen skriver Ian Halperin, at Michael Jackson var meget syg og umuligt kunne have gennemført This is it-koncerterne.

Kommentar:
En utrolig beretning om The King of Pop!
Jeg har altid været meget i tvivl om hvad man skulle tro omkring alle de anklager der var imod Michael Jackson, men jeg synes at bogen fortæller hele historien godt og så neutralt så muligt. Man kan til slut selv vurdere hvem man tror på.
Jeg synes det har været rigtig spændende at læse om fordi Ian er gået i dybden med så mange ting som vi aldrig har og vil få svar på.
Kan klart anbefale den videre - det eneste der irritere mig er de forskellige tegnefejl og stavefejl man finder rundt omkring, men ellers er den kanon.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag