Det blinde punkt

Forfatter: Julie Hastrup
Forlag: Rosiante


Kort referat:
En kendt socialrådgiver findes dræbt på Kastellet i København. Kvinden ligger skjult i det høje græs ved voldgraven og bliver først fundet, da en gartner uforvarende kører ind i hende med sin rotorklipper.
Rebekka Holm efterforsker i drabsektionen ved Københavns Politi, bliver sat på sagen, men sporene er få.
Samtidig ryster en serie brutale voldtægter den sommervarme hovedstad. Ligende voldtægter er kendt fra Svergie, og der er ingen tvivl - gerningsmanden er den samme.
Mens Rebekka kæmper med efterforskningen, trænger personlige problemer sig på: for hvor er hun egentlig på vej hen? Og hvem er manden i hendes liv?

Kommentar:
En utrolig spændende krimi, som har det hele!
Romantik, spænding, gys og en morder løs. Jeg glæder mig til den tredje bog udkommer så jeg kan læse videre på et nyt drab, men også hvad der kommer til at se i Rebekkas personlige liv.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag