Se dig ikke tilbage

Forfatter: Mary Higgins Clark
Forlag: Egmont

Kort referat:
Ejendomsmægler, Lacey Farrell, bliver vidne til mordet på en klient, Isabelle Waring.
Lige før Isabelle dør fortæller hun Lacey hendes sidste ønske: "Gi min mand, min datters dagbog og find hendes morder".
Uden at vide af det bliver Lacey et vigtigt vidne, og må skjules!
Hun forsøger at opfylde Isabelles ønske, hjælpe politiet og holde sig skjult. Det lykkes ikke helt, og lige pludselig er det hende selv der står for døden.


Kommentar:
En utrolig spændende krimi - specielt da der intet står på den bog jeg har fået. Jeg vidste ikke hvad den handlede om, men må gi mig og igen sige at Mary Higgins Clark forstår at skrive en spændende krimi - endnu én gang.
Den fanger med det samme, og man følger tæt Lacey med hjertet helt oppe i halsen. Dog er der rigtig mange personer og karaktere at finde rundt i. (Om det er mig der bare har haft meget at se til, skal jeg ikke kunne sige)


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag