Jomfruen i tågeskoven

Forfatter: Margit Sandemo
Forlag: Jentas


Kommentar:
En utrolig sød og romantisk fortælling fra mange år siden. Mit bud er at den foregår tilbage i Middelalderen. Der er snak om hekse der bliver brændt, ridder, spøgelsesrytter, jomfruer og vold. Det lyder måske ikke lige som om den er sød og romantisk, men jeg elsker den fortælling, og er blevet ret vildt med Margit Sandemos måde at fortælle på. Selvom der er mange små fejl rundt omkring er den stadig til at forstå og let læslig.
Den er også meget erotisk uden at der er "pik og patter" alle steder, som i dag. Den er ydmy og smuk fortalt.
Alt i alt en bog der godt kunne være sand. En fortælling værd.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag