Den hundrede årige der kravlede ud af vinduet og forsvandt

Forfatter: Jonas Jonasson



Kommentar:
En ufattelig sjov og fantastisk historie!
Jeg må indrømme at titlen bare i sig selv fik mig til at tænke - what the f**k!
Men efter at have læst få sider er man bare fanget i en utrolig sjov historie!
Den er utrolig, sjov, skræmmende, humorristisk, døende og ufattelig morsom!
Jonas Joansson har virkelig formået at få et helt århundredes begivenheder fortalt på en fantastisk måde, og givet hovedpersonen Allan Karlsson et uforglemmeligt liv!
Den skifter mellem Allans tidligere liv, og hans nuværende. Og der er ingen tvivl om at han har oplevet stort set alt, og at han har haft det godt!

Jeg elsker karateren "Den Skønne" som er hjemmegående husmoder for hunden Buster og elefanten Sonja!
Og ikke mindst Herbert Einstein - har man lov til at være dummere?!

En hylende morsom bog som bare skal opleves!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag