Manden der ikke var morder

Forfatter: Hjorth Rosenfeldt


Kommentar:
Citat: "Du vil elske at hade Sebastian Bergman - kriminalpsykologen, der er provokerende, arrogant og lynede intelligent"

Utroligt mend sandt - man hader Sebastian for de fleste af de ting han siger og gør, men man elsker det.
Den er utrolig godt skrevet, og selvom der er mange karaktere i bogen, så er de nemme at finde rundt i.
Den er svær at ligge fra sig og det er ren underholdende spænding.
Jeg glæder mig til næste bog om Sebastian Bergman kommer, tror ikke man kommer til at gå galt i byen med ham. (Dvs. tror ikke man som pige skal gå i byen med Sebastian med mindre man kun vil ha sex ;) )

Lige som så mange andre krimier, så har man en ide om hvem morderen er i hvert fald fra ca. midten af bogen. Og man kan mange gange skifte mening.
I denne tror jeg man skifter mening ... mindst 10 gange - jeg var helt sikker på at jeg vidste hvem det var, men ikke før sidste anholdelse finder man ud af det.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag