Klub Død

Forfatter: Charlaine Harris


Kommentar:
Den tredje bog med Sookie Stackhouse.
Den følger sporet som de to andre bøger, men denne gang synes jeg faktisk den har været endnu mere spændende, da hendes kæreste, Bill forsvinder.
Først er man li som hende vildt urolig - og han skal bare findes! - så får man nogen oplysninger, som gør at man egentlig bliver ret sur på Bill og tænker - skal han reddes eller ej?
Jeg synes Sookie er rigtig god i denne bog. Selvom hun befinder sig i mellem vampyrer, varulve og andre mærkelige væsner, så forstår hun at lytte til sine tanker og holde det så realistisk som det nu kan blive i fantasy verdnen.
Som læser kommer man hurtigt ind i verdnen, selvom man lige har læst noget helt andet (jeg har f.eks. li læst en krimi) og man får ikke gentaget fortiden (de to foregående bøger) igen og igen, som andre bøger kan være slemme til.
Så læs den, men vil anbefale at man tager dem fra en ende af, for allerede nu er det rart at vide hvor de forskellige personer kender hinanden fra (f.eks. Eric og co.)


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag