Den inderste kreds

Forfatter: Mari Jungstedt


Kommentar:
Dette er den tredje bog med kriminalinspektør Anders Knutas og journalisten Johan Berg i hovedrollerne.
I starten af bogen er det et mord på en hest - et ganske brutalt mord - hovedet mangler nemlig. Det virker ikke så oprørende før liget af en ung kvinde bliver fundet.
Bogen er utrolig spændende, og har læst 150 sider bare i dag for at finde ud af hvem morderen var, hvorfor han/hun gjorde det og for at finde ud af om der bliver flere mord!
Det gør det ikke mindre spændende når politiet finder et hestehoved på en pæl, og det er IKKE hesten fra tidligere.
Jeg er blevet hel vild med denne serie, og har allerede bestilt den næste i rækken på biblioteket. Er også ret sikker på at jeg kommer til at skrive samtlige bøger på min ønskeliste :D


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag