Spindelvæv

Forfatter: Margit Sandemo


Kommentar:
I oktober sidste år, fik min mor denne bog, og har nu fået læst den - og heldigvis elsker hun den!
Jeg har nu læst den, og var en smule skeptisk, men kom igang og synes den er kanon spændende!
Først synes jeg at den var lidt mærkelig skrevet, men fik vendet mig til det, og derefter blev bogen også vildt spændende!
Den handler om familieforhold og kærlighed. Det hele foregår i starten af 1900-tallet, men synes den er ret nutidig alligevel. Pigerne f.eks. har skjulte lyster og drømmer om de forskellige drenge.
Anyway så er den spændende og man forventer ikke drejningen der kommer i de sidste kapitler.



Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag