Fortæl mig hvorfor

Forfatter: David Thomas


Kommentar:
Utrolig hård bog at komme igennem! Jeg vil ikke ligge skjul på at der er en del 'ulækre' detaljer. Dog synes jeg David har fortalt sin historie utrolig godt, og synes det er kanon flot at han har kunne finde en fremtid på trods af sin modgang.
Den er fra virkelighedens verden, og den omhandler incest - så er i advaret. Utroligt nok så læser jeg rigtig mange bøger om incest.
Tror jeg gør det fordi jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at forstå hvorfor forældrene gør det. Hver gang jeg læser en bog håber jeg at få en lille smule info, omkring hvorfor de har gjort det. Og gang på gang har jeg måtte undvære den information.
Jeg tror aldrig jeg lære at forstå de forældre der slår deres børn, eller misbruger dem.
Men bogen er god, trods detaljerne.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag