Død indtil solnedgang

Forfatter: Charlaine Harris


Kommentar:
Jeg har aldrig ment at vamyr-verdnen var noget for mig. På trods af det blev jeg forelsket i Twilight-sagaen med det samme, og har ikke ment det ellers var mig.
MEN er lige blevet færdig med "Død indtil solnedgang" (den første af True Blood) og den har jeg læst ret hurtigt.
På trods af at jeg intet læste igår, fordi jeg havde besøg hele dagen, så gik jeg igang fredag aften, og fik læst sidste kapitel her til morgen.
Den fanger utrolig hurtigt, og er noget helt andet end det univers jeg er van til (Twilight). På trods af det, kan jeg ikke vente med at komme på biblioteket i morgen, og finde den næste.
Den har det jeg elsker lige for tiden; spænding, mord, uhygge, fantasi, sex, romantik og blod!
Følg Sookie i hendes romance og hendes tankelæsning :D


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag