Varslet

Forfatter: Liz Jensen


Kommentar:
Varslet af Liz Jensen er en ny bog (fra 2010).
Jeg har lidt besvær med hvilken genre jeg vil ligge den ind under. Jeg tror dog den skal ligges ind under thriller, selvom jeg dog ikke har været "bange" da jeg læste den.
Dog har jeg læst bogen igennem på en dag! Den har været utrolig spændende, og anderledes (på den gode måde)!
Der er en del psykologisk og bibelsk i bogen, men det er let forståeligt, og alle der læser den vil enten frygte dommedagen eller tænke næmmere over deres opdragelse af børn.
Udover det store dommedag plot som finder sted, så får man et indblik i en lammet kvinde. Nemlig hovedpersonen Gabrielle. Hun har været ude og en ulykke og sidder nu i kørestol og er lammet fra navlen og ned.
Jeg har stor sympati for hende, og føler virkelig med hende - specielt i hende nye kærlighedsliv, og hende trang til Bethany og hendes synske evner.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag