Tunnelmanden

Forfatter: Dennis Jürgensen


Kommentar:
Normalt når jeg læser Dennis Jürgensen så henvender bøgerne sig til dem der er 10 år yngre end mig, MEN den nye bog Tunnelmanden synes jeg ikke skal læses af "små børn".
Den er fyldt med død, misbrug, alkohol, vold og meget andet. Han har dog også en lille smule romantik med, men jeg var meget overrasket over hvor 'uhyggelig' den egentlig er.
Når det så er sagt, så skal jeg også lige nævne at den er utrolig spændende og man får virkelig sympati med hovedpersonen, Adelene.
Hvorfor skal hun igennem alt det, og kan hun snyde Tunnelmanden mere end én gang?
Som stor D.J. fan skal den jo læses, og den skal også købes til samlingen :D


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag