Den skaldede detektiv

Forfatter: Anna Grue


Kommentar:
"Den skaldede detektiv" af Anna Grue er den fjerde bog i serien om Dan Sommerdahl.
Denne gang skal han forsøge at finde ud af om to børn har begået selvmord eller om det er mord. De har det til fælles at de er søskende og at de blev 16 og 27 dage - ny frygter forældrene at deres sidste dreng bliver myrdet den dag han bliver 16 og 27 dage.

Den er kanon spændende og jeg havde store forventninger til den, da jeg blev ret så skuffet over den sidste bog ("Kunsten at dø"). De blev helt klart indfriet!
Den er utrolig spændende og der sker mange ting. Dog ikke så mange til at man ikke kan finde rede i det.
Jeg ser helt klart frem til den femte (hvis der kommer en) - ikke kun til et nyt eventyr med Dan i spidsen, men også hvad der kommer til at se med Dan og Marianne og ikke mindst den kræftsyge Flemming Torp.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag