Kineseren

Forfatter: Henning Mankell


Kommentar:
"Kineseren" af Henning Mankell er utrolig spændende, og indeholder en ufattelig historie om mord og had!
Der er meget historie i, som omhandler kinesere, indere, englænder og hvide- og sorte mennesker. Den går tilbage til 1868 ca. og fortællingen er utrolig.
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal beskrive bogen, jeg synes den er utrolig god og spændende. Jeg har ofte sagt at jeg skulle bare lige læst et kapitel på en 8-10 sider, hvor jeg så pludselig har læst 70-90 sider!
Den fanger med det samme, og man kan næsten ikke lægge den fra sig før man finder ud af hvad der er sket med de nitten mennesker der er blevet dræbt i den lille by.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag