Dagbog fra i morgen

Forfatter: Cecelia Ahern


Kommentar:
Jeg har læst de fleste af Cecelia Ahern's bøger, og derfor er den nyeste jo ingen undtagelse.
"Dagbog fra i morgen" var en interessant bog at komme igang med, da den ikke helt følger hendes normale 'system'.
Dog er bogen utrolig spændende, fordi man ved det er ikke den normale kærligheds bog, og fordi der danner sig et stort mystik omkring hovedpersonen og hendes liv.
Om det har været fordi jeg har været træt eller om det er fordi der er mange ting at holde styr på i det anden sidste kapitel, ved jeg ikke. Men det var en lille smule indviklet. Jeg hælder dog mest til at det var fordi jeg var træt.
Bogen er utrolig god, og synes sagtens Cecelia kan skrive flere i den genre :D


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag