Den grønne mil

Forfatter: Stephen King


Kommentar:
"Den grønne mil" med Tom Hanks har altid været en af mine favorit film, og tilbage i min gymnasie tid læste vi et kapitel på engelsk, siden har jeg ikke tænkt mere over bogen.
Men så fald jeg over nogle andre bøger af Stephen King og fandt jo også "Den grønne mil".
Filmen er utrolig god, og bogen er mindst li så god.
For første gang nogensinde (af jeg har læst) så holder bogen og filmen samme handling med meget få detaljer ændret.
Igennem hele bogen kunne jeg se filmen for mig. Der er som altid lavet små ting om i filmen, men det er små bagateller, som ville ha trækket filmen meget langt ud.

Den er utrolig nem at læse, og selvom man har set filmen så er den rigtig spændende at læse!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag