Velkommen på forsiden

Forfatter: Robert Hansen
Forlag: Turbulenz


Kommentar:
Så blev det Robert Hansens tur. Efter at blevet færdig med Harry Potter serien og Drømmetjenerne så fik jeg muligheden at komme igang med mine julegaver - og det var Roberts biografi jeg læste først.
Jeg synes at den er rigtig nem at læse og komme igennem.
Han beskriver sin barndom og sit kokain problem utrolig godt, og jeg synes den giver et utrolig godt indtryk i hvordan han er som person. Og man får også et utrolig godt billede af hvor panoid man kan blive af at være stjerne.
Også kan jeg ikke lade vær med at tænke hvordan stjerne i USA har det? Når vores lille Robert Hansen har det som han har det når han er ude og handle - hvad så med Britney Spears, Taylor Swift, David Beckham, Tiger Woods og alle de andre celebrities?

Men alt i alt en rigtig god bog - og man er hurtigt igennem den! Jeg startede og sluttede i dag :)

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag