Tak for alle minderne

Forfatter: Cecelia Ahern


Kommentar:
Cecelia Ahern er en utrolig dygtig forfatter, og bliver rørt hver gang jeg læser en af hendes bøger.
Her til aften er jeg blevet færdig med "tak for alle minderne".
Det er en varm historie om hvordan de små ting kan betyde noget småt for en og noget stort for en anden.
Den er rigtig god, men det jeg synes er godt, er at det ikke er den typiske kærligheds-pjat. Det eneste kærligheds-klammeri er på de sidste to sider - ud af 440!
Den er sød og meget sjov - man kan ikke lade vær med at blive forelsket i Joyces far :D Han er simpelthen så dejlig :)
Den giver også et indtryk i hvordan man kan rejse sig igen, efter et tab og komme ud af det mørke hul.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag