Den gyldne by

Forfatter: Dennis Jürgensen
Forlag: Tellerup


Kommentar:
Man er trist når man går igang med den fjerde og sidste bog i serien Drømmetjenerne af Dennis Jürgensen, fordi hovedpersonen Siin-Dii-Jee er død, Jorden har modt sin undergang og regnbuedimensionerne trues.
Bogen tager fat direkte efter tre'eren, og man kommer direkte ind i to mord der skal løses og møder to nye personer og deres drømmetjenere.
Jeg synes at bogen er lidt forvirrende da man har mange ting at holde styr på. Der er i alt seks jordiske mennesker, to forbrydere, seks drømmetjenere, og to nye sæt hold. Så der er mange ting man skal huske, men alt i alt synes jeg den er rigtig god og spændende.
Slutningen er uventede og lidt sukkersød. Dog ville jeg gerne have mere af vide omkring hvad der sker med de forskellige personer i fremtiden.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag