Dybt at falde

Forfatter: Anna Grue


Kort referat:
”Om et par timer er jeg morder. Tanken burde skræmme mig fra vid og sans, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg lige nu mere optaget af, at mit højre ben sover …” Sådan starter Anna Grues nye roman, der er første bind i en krimiserie med livsstileksperten Dan Sommerdahl i hovedrollen. Og den dramatiske start holder hvad den lover.

Dan er kreativ direktør i reklamefirmaet Kurt & Ko., men har i et stykke tid været sygemeldt pga. stress. En dag bliver firmaets litauiske rengøringsassistent, Lilliana, fundet myrdet, og Dan involveres i opklaringen, da hans gode ven, kriminalkommisær Flemming Torp beder om en profil på de øvrige medarbejdere i firmaet.
Det viser sig hurtigt, at det ikke er et helt almindeligt mord, de står med. Lilliana har ingen papirer, og ikke engang rengøringsfirmaet vil kendes ved hende.


Kommentar:
I ferien fik jeg læst en del. Jeg fik læst "Hvis bare du ku se mig" af Cecelie Ahern igen, "En plads i solen" af Liza Marklund og "Dybt at falde" af Anna Grue.

"Dybt at falde" var en bog jeg fald over i anden uge. Jeg havde læst de to bøger jeg havde haft med og alle Benjas M og FHM. På hotellet var der så en masse bøger der var glemt af andre besøgende, og der fald jeg over Anna Grues bog.

Den fangede mig straks og jeg var hurtigt færdigt med den igen, fordi man kan bare ikke lægge den fra sig.
Slutningen er utrolig god og meget overraskende. Så hvis man kan lide krimibøger så læs den! Den er helt klart det værd.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag