Walt Disney

Forfatter: Jakob Stegelmann


Kort referat:
Walt Disney var ingen stor filiosofi. Han havde ingen dybsindige teorier om sin egen kunst. Men han var rødglødende ambitiøs, ufattelig inspirendende og egentlig ret almindelig.

Tegeneserieneksperten Jakob Stegelmann har i årevis elsket og levet med Walt Disneys film og tegneserier, følt hans figurer som nære venner og oplevet hans fortælling stærkere end meget andet. Og i denne biografi får vi Jesper Stegelmanns meget personlige billede af Walt Disney og hans storværk.

Kommentar:
Så blev jeg færdig med at læse om Walt Disney også.
Jeg synes hans histrie er helt utrolig. For mit vedkommende er han utrolig stor. Jeg synes han var utrolig. Men hans historie er lidt skræmmende. Det er lige som om at Walt aldrig fik den rigtige succes før han døde.
Men en utrolig god bog, der fortæller om Walt lige fra begyndelsen af hans liv og til slut.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag