Ps: Jeg elsker dig!

Forfatter: Cecelia Ahern


Kort referat:
"Holly havde det perfekte liv sammen med manden, hun elskede over alt i verden. De var lykkelig gift, boede i Dublin tæt på venner og familie, og med fuld fart på hverdagen havde de livet foran sig. Troede de. Troede Holly. Men da Gerry pludselig får en hjernesvulst og dør, falder hendes verden sammen. Hun skal nu lære at komme videre uden sit livs kærlighed, sin bedste ven og sit faste holdepunkt. Kort efter Gerrys død modtager hun dog ti breve, hvor manden, der kender hende bedre end nogen anden, lærer hende, at livet går videre. Reglen er, at hun må åbne et brev i hver måned og i de næste ti måneder bliver brevene Hollys bibel - det halmstrå der sammen med vennerne og familien, skal bane vej for et nyt lov og indholdsrigt liv."

Kommentar:
I nat blev jeg så færdig med endnu en bog. Jeg har læst den før, men den er bare god!
"Ps: Jeg elsker dig!" af Cecelia Ahern er en rigtig tøse bog men den er helt klar værd at læse flere gange!!!!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag