Mias hemmelighed

Forfatter: Maria Eriksson


Kort referat:
Da Mia og hendes familie får asyl i USA i 2003, er de alle mærket af tretten år på flugt og et liv i hemmelighed. Det der skulle have været en lykkelig tid for familien, bliver i stedet præget af nye opbrud, og under et skilmisseopgør afslører Mias mand Anders hendes dybeste hemmelighed: I 1990 blev Mia tvunget til at forlade et af sine tre børn for at sikre resten af familiens overlevelse.

Han er nu en voksen mand og ved stadig ikke, hvorfor hans mor pludselig forsvandt. Spørgsmålet er, om han vil tilgive hende? Kan hun tilgive sig selv? Og hvordan forklarer man to teenagerbørn, at de har en bror, de aldrig har hørt om og ikke kan huske?

Kommentar:
Nu er jeg så blevet færdig med den sidste bog af 'serien', "Forelsket sig til et mareridt" og "Asyl" som hedder "Mias hemmelighed" af Maria Eriksson.
Den er utrolig god, lige som de andre og jeg synes at den fortæller utroligt godt hvordan hun klare sig videre da hun får Asyl i USA og møder de næste hindringer.
Når man har læst alle sammen, så synes jeg det er utrolig skræmmende at tænke på at det er en rigtig historie!
Som hun selv skriver - Hendes historie er ikke nu, den er kun anderledes fordi hun overlever.


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag